μπορεί κανείς να φανταστεί. Το ιδανικό
σχολείο για μένα πρέπει να είναι ευρύχωρο. Οι διάδρομοι και οι αίθουσες πρέπει
να είναι έτσι διαμορφωμένοι, ώστε τα παιδιά και οι καθηγητές να μην στριμώχνονται
μέσα σε αυτούς . Επίσης η κάθε τάξη καλό θα ήταν να είναι
ειδικά εξοπλισμένη για το κάθε μάθημα. Απαραίτητη για εμένα προϋπόθεση είναι το
διαδραστικό μάθημα . Με αυτόν τον τρόπο
το μάθημα θα είναι πιο ενδιαφέρον. Τέλος, και το προαύλιο του σχολείου θα
πρέπει να είναι μεγάλο, για να γίνεται με περισσότερη ασφάλεια το μάθημα της
γυμναστικής .
τους καθηγητές θα πρέπει να δέχονται και να απαντούν σε όλες τις απορίες μας.
Αν δεν το κάνουν, θα δημιουργηθούν κενά, τα οποία, αν δεν αναπληρωθούν, θα
έχουν επιπτώσεις στην απόδοσή μας και κατ’ επέκταση στη βαθμολογία μας.
Επιπλέον, οι καθηγητές πρέπει να παραδίδουν με ευχάριστο τρόπο το μάθημα, ώστε
οι μαθητές να το καταλαβαίνουν καλύτερα. Πλέον ζούμε σε μια χώρα, η οποία μας
μαθαίνει να έχουμε κριτική σκέψη και αντίληψη. Μερικοί καθηγητές το
υποστηρίζουν αυτό αλλά η πλειοψηφία όχι . Για παράδειγμα, όταν στην εξέταση η
σε κάποιο διαγώνισμα λέμε ή γράφουμε κάτι με παρεμφερή λόγια από αυτά του
βιβλίου, το θεωρούν λάθος. Τέλος, η διάθεση των καθηγητών παίζει μεγάλο ρόλο
στην παράδοση του μαθήματος . Η φιλική και ευδιάθετη συμπεριφορά των καθηγητών,
ωθεί τα παιδιά να διαβάζουν και να δίνουν περισσότερη ενέργεια σε αυτό που
κάνουν.
θέμα που απασχολεί πολλούς νέους της εποχής μας. Καλό θα ήταν τα προαιρετικά
μαθήματα να εναλλάσσονται. Για παράδειγμα τα θρησκευτικά. Σε μια χώρα με ανεξιθρησκία
πολλά παιδιά, τα οποία δεν πιστεύουν, είναι αναγκασμένα να παρακολουθούν
μαθήματα χριστιανικής πίστης. Επίσης, θα μπορούσαν να διδάσκονται μαθήματα κατεύθυνσης.
Για παράδειγμα, για κάποιον που θέλει στο μέλλον να ακολουθήσει τη λογιστική,
θα μπορούσαν να γίνουν σεμινάρια πάνω σε αυτόν τον τομέα. Επιπλέον, τα μαθήματα
κοινωνικής φύσεως είναι πολύ σημαντικά. Κάθε εβδομάδα, εναλλασσόμενα, θα
μπορούσαν να γίνονται μαθήματα που αφορούν το περιβάλλον την ανακύκλωση κ.α.
Ακόμη πολύ χρήσιμα είναι και τα πρακτικά μαθήματα, όπως αυτά της μαγειρικής ,
μαθήματα πρώτων βοηθειών , διοίκησης επιχειρήσεων κ.α. Εκτός από τα παραπάνω,
οι μαθητές στα σχολεία επιβάλλεται να διδάσκονται μαθήματα σεξουαλικής παιδείας
, καθώς στις μέρες μας υπάρχει μεγάλη άγνοια σε αυτό το θέμα. Τέλος, θα έπρεπε
να μαθαίνουμε για θέματα που θα μας απασχολήσουν στην ενήλικη ζωή μας, όπως τα
Ε.Φ.Κ.Α , Α.Μ.Κ.Α. , Φ.Π.Α. κ.α.
πρέπει να προχωρήσει και η διδασκαλία να αλλάξει τακτικές και μεθόδους, ώστε,
όταν τα παιδιά «μπουν» στην αναζήτηση και αγορά εργασίας να είναι
προετοιμασμένα .
ελληνικό σχολείο, προετοίμασε τα παιδιά να γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι και σωστοί
πολίτες και όχι μάζες που σκέφτονται και αντιδρούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο!