![](https://4.bp.blogspot.com/-2u16di90ee8/V-uWlZ0WoZI/AAAAAAAANU8/XjYVO2pHoa8RPuKjB1r1h3ezOVumQvViwCLcB/s320/12920330_10153417129461811_7808713724970500532_n.jpg)
μέθοδος μελέτης αλλά και άσκηση κριτικής σκέψης, γιατί ένας άλλος
δημιουργός χρονογραμμής μπορεί να επέλεγε να την εμπλουτίσει και με άλλα
ιστορικά γεγονότα ή να παρέλειπε κάποια, χωρίς, βέβαια, ακραίες
αποκλίσεις. Θα μπορούσε ακόμη κάποιος να δημιουργήσει μια χρονογραμμή με
άλλο κριτήριο, πχ. τα σημαντικότερα πολιτιστικά γεγονότα, τα λάθη και
τα επιτεύγματα ενός ηγέτη, ή ακόμη να συνδυάσει το βιογραφικό ενός
ποιητή με τα μεγάλα ιστορικά γεγονότα της εποχής του.
να δημιουργήσεις μία δική σου χρονογραμμή εκτός από τον παραδοσιακό
τρόπο (μολύβι-χαρτί) μπορείς να αξιοποιήσεις τα ακόλουθα εργαλεία. Είναι πολύ μοντέρνα και παρέχουν απίστευτες δυνατότητες επεξεργασίας:
- http://www.timetoast.com/ http://www.vuvox.com
- http://www.ourstory.com/
- http://www.tiki-toki.com/
- https://www.readwritethink.org/classroom-resources/student-interactives/timeline (για μικρά παιδιά)
- Dipity
- Δες εδώ και μερικά άλλα παραδείγματα
- Περίοδος μεγάλης ακμής του Βυζαντίου- ΧΡΟΝΟΓΡΑΜΜΗ
- Υστεροβυζαντινή Περίοδος- Μέρος Α΄- Τα κυριότερα γεγονότα 1025-1204- Διαδραστική Χρονογραμμή